RSS

Książka, która odmieni Twoje życie!

17 Sier

Kilka tygodni temu miałem przyjemność przeczytać ebooka Nikodema Marszałka pt. „Odrodzenie Feniksa„. Chciałbym zarekomendować tę książkę Tobie, co więcej chciałbym abyś Ty następnie poleciała/polecił tę pozycję swoim znajomym. Odrodzenie Feniksa to najdłużej utrzymujący się bestseller w księgarni internetowej Złote Myśli. Nic w tym dziwnego, ta książka naprawdę zmienia ludzi, otwiera oczy oraz motywuje do działania. Jest to prawdziwa skarbnica wiedzy na temat życia ludzkiego, na temat tego jak funkcjonuje nasz umysł.

Jeśli zgadzasz się ze stwierdzeniem, że książka może odmienić życie ludzkie masz rację, co więcej jeśli twierdzisz, że książka nie może odmienić Twojego życia również masz rację

Tak naprawdę wszystko zależy od tego w jaki sposób o czymś myślimy. Jeśli całe życie myślisz o tym, że jesteś fajtłapą prawdopodobnie tak jest. Jeśli całe życie uważasz siebie za człowieka sukcesu również najprawdopodobniej tak właśnie jest.

Książka pt: „Odrodzenie Feniksa” otwiera nam oczy na wiele spraw, jak tytuł wskazuje pozwala nam się odrodzić i na nowo zacząć działać. Jeśli od dłuższego czasu żyjesz w marazmie, nic w Twoim życiu się nie zmienia, codziennie te same zadania i obowiązki to powinieneś zagłębić się w lekturę. Poznasz skuteczne techniki dzięki, którym zaczniesz na nowo żyć i działać. Kliknij na poniższy obrazek, przeczytaj dokładny opis pozycji, ściągnij darmowy fragment, to nic nie kosztuje. Jestem pewien, że przeczytanie fragmentu książki zachęci Cię do przeczytania całości.

 
1 Komentarz

Opublikował/a w dniu 17 sierpnia 2012 w Osiąganie celów

 

Tagi:

One response to “Książka, która odmieni Twoje życie!

  1. Radek

    27 grudnia 2012 at 20:10

    Książka odrodzenie Feniksa to światowy bestseller. Na początku zanim po nią sięgnąłem, nie wierzyłem, że może ona mieć taki wpływ na moją psychikę, byłem pozytywnie zaskoczony. Cały czas staram się wprowadzać zawarte w niej informacje w życie. Możecie mi wierzyć albo nie, ale moje życie sukcesywnie zmienia się na lepsze 🙂

     

Skomentuj

 
